Keeper Veering terug in Oranje
Tue 14 June 2011 15:47 | 66 Reacties
Klaas Veering is toegevoegd aan de zomerselectie van het Nederlands elftal, dat maakte bondscoach Paul van Ass bekend tijdens een persconferentie. Tijdens de 4-Nations Cup (28 juni tot 2 juli) zal de Amsterdam-goalie sinds 2007 weer zijn rentree maken.
De 30-jarige Veering heeft zich door zijn uitstekende keeperswerk van het afgelopen seizoen in de selectie gespeeld. Hij blonk vooral uit tijdens de play-offs tegen Bloemendaal. “Ik heb Klaas nu een jaar gevolgd en ik ben natuurlijk niet blind; hij heeft het fantastisch gedaan. Hij is een heel goede keeper die zich nog moet bewijzen op internationaal topniveau. Ik wil hem die kans niet ontnemen,” aldus Van Ass.
Tijdens de 4-Nations Cup ontbreken de geblesseerde Mink van der Weerden en Eby Kessing sowieso. De bondscoach gaat er tevens van uit niet te kunnen beschikken over Teun de Nooijer. Helemaal uitgesloten is het echter niet, want de middenvelder gaat vanaf woensdag aan de slag met zijn fysiotherapeut.
Na de twee oefenwedstrijden tegen Maleisië (17 en 18 juni) maakt Van Ass zijn 4-Nations Cup-selectie bekend.
Zomerselectie Oranje
Seve van Ass (HGC)
Sander Baart (Oranje Zwart)
Billy Bakker (Amsterdam)
Marcel Balkestein (Oranje Zwart)
Pirmin Blaak (k, Rotterdam)
Erik Bouwens (Kampong)
Jan Willem Buissant (Amsterdam)
Quirijn Caspers (Kampong)
Floris Evers (Amsterdam)
Jeroen Hertzberger (Rotterdam)
Rogier Hofman (Bloemendaal)
Robert van der Horst (Rotterdam)
Mark Jenniskens (k, Oranje Zwart)
Tim Jenniskens (Bloemendaal)
Wouter Jolie (Bloemendaal)
Robbert Kemperman (Rot Weis Köln)
Eby Kessing (Bloemendaal)
Teun de Nooijer (Bloemendaal)
Jaap Stockmann (k, Bloemendaal)
Taeke Taekema (Amsterdam)
Klaas Veering (k, Amsterdam)
Valentin Verga (Amsterdam)
Klaas Vermeulen (Amsterdam)
Bob de Voogd (Oranje Zwart)
Mink van der Weerden (Oranje Zwart)
Roderick Weusthof (Rotterdam)
Sander de Wijn (Kampong)
Reacties
Voor een profiel plaatje ga naar http://nl.gravatar.com/
Haha van Essen. Doe normaal. Veering gewoon beste keeper dit seizoen
Reactie op 14 June 2011 om 18:19 uur.
Helemaal mee eens.
Klaas gefeliciteerd.
@ Frank Blaak zit er al bij maar wees eerlijk Klaar was de beste keeper dit seizoen en staat qua niveau absoluut boven Blaak of Jenniskens.
Als hij dit niveau kan vast houden ben ik er van overtuigd dat het een moeilijke keuze wordt voor van As. Veering OF Stockmann….
Reactie op 14 June 2011 om 18:26 uur.
Veering heeft dit seizoen bewezen de beste keeper te zijn. Hij heeft wedstrijden gewonnen voor zijn ploeg en op belangrijke momenten stond hij er. Leeftijd doet er niet veel toe. Met een Olympische spelen volgend jaar moet de beste er gewoon staan. Topsport is hard
Reactie op 14 June 2011 om 18:30 uur.
Vergis je niet, Klaas was destijds al beter dan Guus echter wer er toen gekozen voor ervaring! Klaas staat en hoort bij het neXI onder de laat te staan. Ook straks in Londen !
Reactie op 14 June 2011 om 18:37 uur.
Wat een onzin allemaal ,met de meeste grote onzin dat Klaas destijds beter was dan Guus. Jaap Stockman is de beste keeper van Ned. En tevens ook jonger dus heeft de toekomst. Een goede 2e keeper daarachter in de vorm van Blaak. zijn ze eindelijk een keer begonnen met het afscheid nemen van de ouwe hap ( Brouwer,Derikx,Reckers,Docherty) kom je met Veering, en we weten nu al dat Veering niet op de tribune gaat zitten als 2e keeper, dit slaat dus helemaal nergens op.
Reactie op 14 June 2011 om 18:51 uur.
@Ton: Beste seizoen komt veruit van Veering. Kan geen discussie zijn, dan is alleen de vraag hoe het dan komt dat de ‘beste’ keeper van Nederland volgens jou(Stockman) een minder seizoen dan Veering heeft gedraaid.
Nogmaals, gaat niet om leeftijd. Je krijgt geen extra medaille op de Olympische spelen als je een paar jaar jongere keeper hebt staan.
Reactie op 14 June 2011 om 19:18 uur.
Stockmann beste keeper van Nederland. Daarachter een aantal prima keepers; o.a. Blaak, van Essen, Jenniskens en Veering. Tijdens de EHL was Stockmann van wereldklasse. Tijdens de playoff´s was Veering de beste van de vier keepers van de deelnemende ploegen. Optie 1) Een talentvolle doelman achter Stockman (lees Frank). Optie 2) Veering achter Stockmann ( en er Veering dus op wijzen dat zijn ondergeschikte rol in het belang is van het Nederlands elftal). Vaak is een speler met zo´n rol en instelling uiteindelijk de held van het toernooi geworden, dus waarom nu niet? Denk ook dat de wisselwerking tussen de eerste en tweede doelman belangrijk is, zeker bij een groot toernooi!
Reactie op 14 June 2011 om 19:24 uur.
goede beslissing dit! Klaas is echt veel beter dan Stockman, die heeft internationaal al heel veel steken laten vallen. daarnaast heeft Veering veel meer uitstraling dan Stockman. Voor deze groep heeft hij ook nog eens waarde als persoon, gewoon betere persoonlijkheid. een oude keeper is alleen maar een voordeel op grote toernooien.
Reactie op 14 June 2011 om 19:26 uur.
@pt,wat Bazel je nou over een extra medaille die je niet krijgt voor leeftijd,lijkt me logisch maar je kijkt altijd naar de toekomst en de toekomst is Stockman en Blaak. Vertel je ons dan eens even waarom Veering dit jaar de beste was, omdat hij kampioen is geworden en Zstockman en Blaak niet?
Reactie op 14 June 2011 om 19:28 uur.
@Jaap, vertel eens even waar Stockman dan internationaal al vele steken heeft laten vallen? Zijn laatste internationale optreden de Ehl in Bloemendaal was hij toch vrij goed. Vertel ook even wat een betere persoonlijkheid is?
Reactie op 14 June 2011 om 19:33 uur.
Korte termijn denkers. Veering heeft slecht in de play offs een geweldig niveau gehaald. Door het seizoen heen is Stockmann veel stabieler geweest. Mensen die dit beweren kijken slechts de finale op televisie en gaan nu een mening vormen. Jaap is de beste, heeft de toekomst en is toe aan de stap, punt uit.
Reactie op 14 June 2011 om 19:52 uur.
@Bas, volkomen met je eens
Reactie op 14 June 2011 om 19:55 uur.
Als we dan toch een jonge keeper moeten hebben
voor de toekomst
SEM v.d.VEN
Reactie op 14 June 2011 om 20:12 uur.
Vanwege 1 goed weekend EHl lijkt me wat overdreven, laat die jongen lekker zich eerst een paar jaar in de hoofdklasse bewijzen.
Reactie op 14 June 2011 om 20:17 uur.
Schei nou toch uit mensen, dit is wel erg korte termijn denken! Klaas had inderdaad een paar goede dagen tijdens de play offs, Jaap was over het gehele seizoen constanter. Pirmin is een talent voor de toekomst en ook Derkie komt er aan! Ga daar in investeren van Ass! Hoe brand je snel je talenten af?? Jaap en Pirmin zijn uitstekende keepers daar moet je je als Ned elftal op richten.
Maar dat begrijpt van Ass niet en zal dat nooit begrijpen!
Reactie op 14 June 2011 om 20:30 uur.
Er is iemand die beide keepers vaak is tegengekomen, maar zijn lach moet inhouden als hij ze ziet staan in de goal bij een strafcorner: Luke Doerner. Dat moest hij al om Vogels, dat deed hij bij Veering en doet hij nog steeds bij Stockmann.
Kortom: een discussie die niet gaat om het verschil tussen een gouden of zilveren medaille op de Olympische Spelen in Londen. Maar een discussie die zou moeten gaan of je een talent de kans geeft als tweede keeper, of een dertiger een nieuwe kans wilt geven.
Reactie op 14 June 2011 om 21:06 uur.
Billy the Kid of hoe je ook mag heten,als je
goed leest heb ik het over de toekomst.
Reactie op 14 June 2011 om 21:35 uur.
@ Guus vogels sr of hoe je ook mag heten, de toekomst is Pirmin Blaak als je mijn verhaal goed leest
Reactie op 14 June 2011 om 21:39 uur.
Een ‘jonge’ speler is toch iemand met weinig Oranje-ervaring? Dan is Klaas een uitstekende keuze.
Reactie op 14 June 2011 om 21:39 uur.
En volgens mij is het Sam ipv Sem
Reactie op 14 June 2011 om 21:40 uur.
@le roi
Volgens mij heeft Veering ook maar 36 Interlands ofzo, is ook niet superervaren of wel?
Reactie op 14 June 2011 om 21:43 uur.
@billy the kid. Dan zeggen wij hetzelfde toch? Leeftijd even weggelaten is Klaas een jonge jongen in Oranje. Vers bloed is wat Van Ass wil. Raar dat mensen dit alleen aan leeftijd koppelen.
Reactie op 14 June 2011 om 21:46 uur.
@le roi, heb niks tegen Klaas maar vind dat we al 2 goede keepers hebben met Stockman en Blaak en wat gebeurt er als Klaas niet 1e keeper word? denk niet dat hij dan op de tribune gaat zitten.
Reactie op 14 June 2011 om 21:50 uur.
@billy the kid. True. Uiteindelijk zorgt Van Ass ervoor dat hij in een behoorlijk vervelende situatie belandt.
Als ik Van Ass was, had ik de keuze niet gemaakt om mogelijk spagaat in de toekomst te vermijden. Dus wel gewaagd van de nieuwbakken coach.
Reactie op 14 June 2011 om 21:53 uur.
Gewaagd zeker, net als het selecteren van zij eigen zoon.
Reactie op 14 June 2011 om 22:00 uur.
Een keeper kan langer mee dan een veldspeler daar gaat het niet om, maar deze noodgreep van van Ass begrijp ik niet met twee uitstekende keepers Stockmann en Blaak. De move om Veering te selecteren begrijp ik dan ook niet helemaal. Is het druk van buitenaf? Welk signaal geeft van Ass aan de twee talenten? Welke politiek volgt van Ass hier?
Ik denk dat van Ass zijn oren heeft laten hangen naar zijn technische staf…
Reactie op 14 June 2011 om 22:14 uur.
@ hoe is het?
Zijn staf bestaat uit de coach van Rotterdam en de assistent van Bloemendaal zou toch wel gek zijn als die tegen van Ass zeggen laten we Veering erbij nemen.
Reactie op 14 June 2011 om 22:23 uur.
@ Tommie vergeet de keeper trainer niet! Die traint Veering ook bij zijn club!
Reactie op 14 June 2011 om 22:31 uur.
Ik denk dat klaas gewoon door zijn goede optreden dit seizoen, ( en dit was niet alleen tijdens de play off)! een kans krijgt. En iedereen verdient die kans als hij of zij goed genoeg is. 1 ding is duidelijk en dat is dat klaas het niveau in zich heeft.
Het wordt gewoon een heel moeilijke beslissing. Beide keepers zijn erg goed. Misschien is bloemendaal geen landskampioen of winnaar van hel geworden maar Jaap blijft ondanks dat ook heel goed.
Ik zou nu op dit moment niet graag in de schoenen van, van Ass willen staan om deze beslissing te moeten nemen.
Reactie op 15 June 2011 om 00:03 uur.
Mooie verhalen allemaal ouwe wal stuurlui!
ik vind het een mooie move om ze alle vier te selecteren
Open gooien die hap en als Jaap beter blijkt te zijn wordt Jaap eerste en als Klaas beter blijkt te zijn Klaas echter is de keus Pirmin of Mark wel erg simpel!!!
en Sam is zeker een talent met toekomst alleen nu nog wat te vroeg DENK ik!
Kortom super om Klaas weer te kans te geven nu nog zien of hij het trekt met zijn baan en het vele trainen enof hij dan nog beter blijft dan Jaap
MAAR al die onzin verhalen over kiezen voor te toekomst is raar waarom? wat is er meer dan olympies goud??? DAAR moet je pieken niet de CT het jaar er na!
Reactie op 15 June 2011 om 00:52 uur.
@gert,
Tuurlijk kijk je naar de toekomst en als zoals hierboven beschreven Jaap en Klaas qua niveau niet veel uit elkaar liggen kies je natuurlijk altijd voor de toekomst dus Stockman.
Reactie op 15 June 2011 om 07:21 uur.
Waarom kiezen voor de toekomst als je nu die prijs wilt winnen. Er is daarna weer vier jaar de tijd om te bouwen aan een nieuw team en in vier jaar kan veel gebeuren!
Reactie op 15 June 2011 om 08:27 uur.
mensen, mensen! Wat nou toekomst? Een gouden plak op de olympische spelen is het ultieme doel, daar moet het beste team staan! Of dat nu met een keeper van 25 is of met een van 35, dat maakt niet uit. De beste moet er staan. Na de spelen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Reactie op 15 June 2011 om 08:34 uur.
Klaas Veering is absoluut beter als stockmann, stockmann heeft sinds dat Guus gestopt is ook niet echt lekker gekeept!
Reactie op 15 June 2011 om 08:35 uur.
@ Eva,
Als je goed leest staat er dat als beiden elkaar niks of amper iets ontlopen dan kies je natuurlijk altijd voor de toekomst. Denk dat het met deze selectie lastig is om een prijs te pakken ten opzichte van Aus,Duitsland enz maar dat is een hele andere discussie.
Reactie op 15 June 2011 om 08:36 uur.
@ hoe is het: er zijn 2 keepertrainers…. Die zullen SAMEN dingen overleggen!
Reactie op 15 June 2011 om 08:37 uur.
@jan,
Noem eens even wat voorbeelden dan van de in jou ogen minder keepende Jaap Stockman? vond hem in de Ehl niet zo slecht bijvoorbeeld.
We hebben jarenlang niet aan Klaas Veering gedacht en nu stopt hij 2 strafballen en is hij de koning onder de keepers? wat een onzin.
Jaap Stockman laat al een aantal jaren zien dat het een hele goede keeper is.
Reactie op 15 June 2011 om 08:39 uur.
@Goalie,
Je gelooft toch niet echt dat dit Ned team goud gaat halen in Londen?
Reactie op 15 June 2011 om 08:41 uur.
@wibo: dat zeg ik ook niet, maar ik neem aan dat dat wel het ultieme doel moet zijn.
Reactie op 15 June 2011 om 08:48 uur.
Had de KNHB deze selectie principes nou ook maar toegepast bij het kiezen van een nieuwe bondscoach, dan was Van Ass het NOOIT geworden!
Natuurlijk is Van Ass ook heel objectief in het selecteren van zijn zoon Seve…
Reactie op 15 June 2011 om 09:26 uur.
Dat laatste is denk ik het moeilijkste wat er is: je eigen zoon selecteren. Van Ass heeft gewoon pech dat Seve bijzonder goed kan hockeyen. Ook zonder z’n vader zou hij een kans hebben gekregen.
Reactie op 15 June 2011 om 09:30 uur.
Seve van Ass kan zeker goed hockeyen: het is alleen opvallend dat wanneer je op de Olympische spelen de beste ploeg wilt hebben staan je spelers als Reckers en Brouwer niet de kans geeft om de strijd aan te gaan met jongere spelers.
Reactie op 15 June 2011 om 09:52 uur.
Waarom zou je? De oudjes hebben toch al laten zien wat ze kunnen? En dat is een 4e plek op de OS en een 7e plek op de WK. De jonkies kunnen het alleen maar beter doen.
De oudjes hebben wel degelijk ooit gepresteerd, maar toen waren het jonkies.
Reactie op 15 June 2011 om 10:26 uur.
toekomst? wat een onzin allemaal. Volgens jullie gedanchten over toekomst zouden er meer spelers ruimte moeten maken voor toekomstige spelers. Denk aan: de Nooijer, taekema, evers, Jenniskens,hofman, weusthof, van der horst???
leg eens uit aan de de jongens uit de ned XI dat ze geen medaillen halen omdat er wordt aan de ‘toekomst’ gedacht. de beste spelers horen bij de O.S. jullie hebben allemaal opmerkingen over hoe alle 4 keepers dit jaar hebben gepreseteerd. Alle wedstrijden gezien? erg knap allemaal.
Feliciteer Veering voor zijn selectie, wens hem veel succes, en als Stockman en Blaak zo goed zijn zullen ze het halen.
Reactie op 15 June 2011 om 10:39 uur.
@hockey14: niks aan toe te voegen!
Reactie op 15 June 2011 om 11:06 uur.
@hockey14′zou inderdaad geen kwaad kunnen om een aantal niet meer te selecteren.
Reactie op 15 June 2011 om 11:14 uur.
naar mijn mening is Jaap wel degelijk een betere keeper, ik kan me namelijk ook nog momenten herinneren in de wedstrijden herinneren waar Veering punten heeft gekost. (tegen oz als ik me niet vergis?)
Jaap is een stuk constanter en daarom een veiligere keuze.
Kijkende naar Seve is het altijd een lastig verhaal uiteraard, kies je voor iemand die zich al bewezen heeft of juist niet?
Reactie op 15 June 2011 om 11:14 uur.
Luister jongens! Seve is gewoon beter dan Reckers en een ander type dan Brouwer.Brouwer is een echte goaltjesdief.
Vergeet niet dat Reckers ook maar in de play-outs heeft gespeeld met Den Bosch. Geloof mij maar Seve wordt gewoon de nieuwe Teun, en Goof v/d Kamp wordt ook zeker een basisspeler in het Nederlands elftal (in de toekomst). Wat betreft de OS in Londen kan extra concurentie nooit wat kwaad, hierbij zul je alleen maar zien wie echt de beste is en wie nu al onder deze druk kan presteren. We zullen zien hoe het gaat lopen,toch?
Reactie op 15 June 2011 om 13:28 uur.
Haha, Seve de nieuwe Teun… Met alle respect, maar Seve komt bij lange na niet in de buurt Nederland’s beste hockeyer ooit.
Vergeet niet dat Seve dit jaar 9e is geeindigd met zijn team!
Reactie op 15 June 2011 om 14:18 uur.
@i choose you, heb jij gedronken? Je zegt zoveel onzin
Reactie op 15 June 2011 om 17:01 uur.
Veering: “Ik wil niet op de zaken vooruit lopen. Maar ik ben niet voor de rol van tweede keeper teruggekomen. We moeten maar kijken wat het wordt.”
Conclusie: afscheidnemen van deze man. Is nl. geen teamspeler. Kun je voorstellen dat van Ass deze man MOET passeren tijdens de OS? Gaat Veering muiten. Gevaar voor het teamproces.
Reactie op 16 June 2011 om 12:58 uur.
Ik begrijp Klaas wel. Jarenlang heeft hij achter Guus Vogels (terecht) op de bank mogen zitten. Dat wil hij niet meer, als tijdens de aanloop naar de OS in de komende tijd mocht blijken dat hij weer tweede keeper zou worden, dan haakt hij zelf wel af.
Hij gaat alleen voor het hoogste. Moge de best winnen.
Reactie op 16 June 2011 om 13:01 uur.
FRED: dus zegt Veering het volgende, “ik ga ervoor! ik wil de beste zijn”. Volgens mij zou het voor diegene om hem heen, hun alleen maar beter maken. Concurrentie omhoog. Iedereen kan er beter van worden en dus 100% een teamspeler. Kan iemand achter spelers staan die graag de beste willen zijn? of komt er alleen kritiek?
Reactie op 16 June 2011 om 14:02 uur.
@hockey 14,
Dus als je niet de beste bent dan kap je ermaar mee? zo ben geen 1e keeper nou bekijk het dan maar want heb geen zin om de 2e viool te spelen.
Reactie op 16 June 2011 om 14:15 uur.
@hockey14, en als Klaas niet de eerste keeper wordt, verlaat die dan de selectie? Iedereen wil de beste zijn, alleen bepaalt van Ass wie hij de beste vindt. Stel je voor dat iedere teamspeler zo gaat denken. De stelling dat je alleen als eerste keus mee wilt is niet denkend in het teambelang. Ik kan me niet voorstellen dat van Ass dit niet vooraf met Veering gaat bespreken…
Reactie op 16 June 2011 om 14:17 uur.
@hockey14 en Fred
Jullie vergeten dat Klaas al jaren als tweede keeper achter Guus Vogels mocht bankzitten. En die rol ook altijd heeft gespeeld.
Vervolgens daarom (alle opofferingen die ook bankzitters zich moeten getroosten) die situatie zat was en gestopt is met Oranje omdat ook (maatschappelijk belangrijke) andere zaken zwaarder begonnen te wegen dan ‘bankzitten’.
Nu hij opnieuw gevraagd is (naast 3 andere keepers) moge het duidelijk zijn dat hij niet opteert voor die oude situatie. Als Paul van Ass in de komende tijd aangeeft dat hij de voorkeur aan een ander geeft, zal Klaas denk ik voor die eer, waar hij al eerder voor bedankt heeft, weer bedanken.
Wat mij betreft mag hij dat dan ook! Nogmaals…. moge de beste winnen.
Reactie op 16 June 2011 om 14:50 uur.
Kenner? totaal mee eens. Dat wil alleen niet zeggen dat hij niet mag ervoor gaan. of zie ik het verkeerd?
Reactie op 16 June 2011 om 15:11 uur.
Tuurlijk Hockey14, jij en ik mogen er ook voor gaan. Alleen iemand die vooraf zegt eerste keeper en anders niet, moet je er niet bij willen hebben. Is geen teamspeler, gaat zijn eigen belang prefereren, het team is belangrijk en niets anders. OS is pas volgend jaar, stel dat van Ass ook een voorbereidingstoernooi met Stockmann wil spelen, blijft Veering dan weer thuis of gaat mokkend op de bank zitten?
Reactie op 16 June 2011 om 16:29 uur.
dan blijft hij thuis. volgens mij is hij man genoeg om te weten dat die soort beslissingen bij horen. geef hem meer krediet….
Reactie op 16 June 2011 om 21:31 uur.
Wat een niveau zeg, om in een discussie over keepers het talent Seve van Ass erbij te halen. Alsof van Ass sr het feit dat Seve toevallig zijn – door vriend en vijand erkende talentvolle -zoon is, niet zou kunnen scheiden van zijn verantwoordelijkheid als bondscoach.
Alsof de coach nepotistische neigingen zou hebben: gewoon belachelijk.
Reactie op 17 June 2011 om 07:50 uur.
Nick, de kwestie Seve is wel degelijk relevant voor het selectie beleid van Van Ass. Er zijn andere spelers met een stuk meer ervaring die het afgelopen beter hockey hebben laten zien en die niet zijn geselecteerd. De uiteindelijke beslissing van de selectie ligt bij Van Ass..
Reactie op 18 June 2011 om 09:13 uur.
@Long
Typisch dat je in deze discussie alleen maar over Seve van Ass praat, terwijl het over Klaas Veering gaat.
Jaloers? Zelf gepasseerd? Zijn de druiven zuur?
Reactie op 18 June 2011 om 11:55 uur.
@kenner,
Rare reactie op Long. Slaat echt nergens op en hij heeft ook nog gelijk.
Reactie op 19 June 2011 om 00:15 uur.
@grote smurf
Is het niet een beetje vreemd dat in een thread over Klaas Veering door Long de naam Klaas Veering niet EEN keer genoemd wordt, maar wel in elk bericht de naam Seve van Ass voorkomt?
Dat viel mij op en valt mij nog steeds op.
Reactie op 19 June 2011 om 09:49 uur.
echt grappig hoe mensen hier aan het praten zijn. als jullie het allemaal beter weten waarom zijn jullie dan geen bondscoach en pak je even een wereldtitel of de olympische spelen?
en ik ben het eens met Guus Vogels Sr. Sam is een top keeper en niet omdat ie alleen een goed ehl weekend zou hebben gekeept, kom is een paar keer kijken naar hgc H1 dan zul je wel begrijpen dat sam er nu bij zit!!
Reactie op 7 October 2011 om 12:27 uur.
Reactie plaatsen op 17 May 2012 om 15:53

Frank
Raar beleid. Veering is nl. niet beter dan Stockmann, dus om nu een keeper van 30 jaar erbij te halen…. Ik zou juist een talentvolle keeper erbij halen met het oog op de toekomst. Lees: opvolger van Stockmann. Blaak/Van Essen?
Reactie op 14 June 2011 om 17:34 uur.